Dün lekelenmem olunca hem özele hem devlete gittim. Çok şükur bir şey yokmuş ama aradaki farklar beni çıldırtıyor artik.
Özelde progestan iğne yapılabilir, doktorunuz progestan hap başlatabilir dedi hemşire. Muhtemelen iğne verir dedi size. Ama doktorum yeni sezeryandan cıkip evinde gittigi icin ulasamadik, ben de çok evham yaptigim icin beklemeyip devlet acile gittim. Kadin dogum doktoru baktı bizzat. Bir sorun goremedi ama zaten düşerse düşer dedi komik duşerse düşer dediği bir can biz hamile kalmak için onu korumak için bu kadar uğraşıyoken düşerse düşermiş evet orası öyle ama hani progestan falan dedim verecek misiniz. Biz veremiyoruz dedi yolladilar. Böyle mi oluyor yani?