Aysu_27 Pazartesi Devletin doğum hastanesine gdıcem 35 haftalıgım normal dogumdan cok korkuyorum sezeryan olmsk ıstıyorum doktor yaparmı yok dermi panik atagım var catı muayenesınde bıle bagırdım gün verirmi doktor
Mineztrk Aysu_27 malesef cnm bnde geçen hafta gittim aynı senin gibi hem korkuyorum hemde belimde sıkıntı ve nefes darligim var hepsi için ayrı bölümlerden muayne ve rapor istiyor degerlendircekler ona göre çıkarsa ki sanmıyorum çok istiyorsan özele git orda seve seve yaparlar dedi 🙄
hunilimom Aysu_27 biraz zor bunlar için çok sezeryan yapmıyorlar ciddi bir sıkıntın sağlık sorunun olmasi gerek ben ilkini devlette doğurdum bunu daha dogurucam inşallah ben doktoruma da hastaneyi de seviyorum güveniyorum
neval270071 Aysu_27 benim anlamadığım sezaryen de kolay değil canım normal doğum candır bence sakin ol akışına bırak Allah yardım eder 7 kat karnını yırtacaklarına onca dikişe bile bile evet deme bence sonrasında çok sıkıntıları da oluyor
emine_ylmz Aysu_27 aslında korkulcak bişey yok bence o an sana rabbim tarafından inanılmaz bı güç gelcek eminim bence bı düşün ❤️
Aysu_27 izobellaaa-_- ya ılk catal muayenesınde bıle cok panıkledım kendımı kastım bagrdım ozelde ebe bana dedı sen zaten normal yapamassın dedı bnde ozel degl devletı seçtim geri