Slaaa34 Arkadaşlar selam 21 haftalık hamileyim bugün detaylıya girdim kalpte nokta kadar parlaklık var dedi başına gelen var mı ?
Merve201119 Slaaa34 benimde vardı canım hatta kafasinda koroid pleksus kisti vardı 19.cu haftada geçen hafta kistler geçmişti fetal eko çekildi kalp anomalisi yok doguma kadar o da geçer dedi ek bir bulgu olmadıkça sorun olmaz dedi üç ayrı perinatologa gittim canim
derinnguney Slaaa34 Bizde de çıktı ama kalbin fonksiyonlqrını etkilemiyor dedi doktor her ihtimale karşı perinatologa gönderdi o da bir sıkıntı görmedi. İlerleyen dönemlerde kendi kendine kaybolabiliyormuş.
minik_koala_ve_annesi Slaaa34 bende de cikti canim ama doktor onemsemiyorum kayda deger birsey degilo gecici dedi
matmazelsu Merve201119 Bana da aynısı söylendi kist ve parlaklık ama doktorum kendiliğinden kaybolabilceğini ve amniyosentezlik bir durum olmadığını söyledi, yaptırmadım da zaten. 26 haftalık olduk kontrolüm var bakalım kayboldu mu çok merak ediyorum.😞😞
Slaaa34 derinnguney inşallah kaybolur diyelim o zaman benimde ikili testim iyi çıktığı için birşey demedi ama içim rahat değil tabi
Mervekkkk Yakın arkadaşımın bebeği için detaylıda doktoru böyle söylemişti bebek doğdu 4 aylık oldu hiçbir sıkıntısı yok çok şükür