Kızlar 26 haftalık gebeyim. Salı günü şeker yüklemesi yapıldı, hastahaneden döndüğümde kötü hissediyordum. Dün test verdik covid pozitif çıktık eşimle😔 Bu ikinci geçirişim ilk covid olduğumda daha ağırdır bu kez çok şükür ağır bir grip gibi ekstra olarak sadece çok feci bel ve kasık ağrısı var. Ne yatabiliyorum, ne oturabiliyorum, ne yürüyebiliyorum asla geçmedi. Ama önemli olan bebiş, ben onun için endişeliyim. İki gündür hareketlerini takip ediyorum azalma vs yok şükür. Geçiren var mı, ne yapmalıyım? Dualarınıza katın kızımla bizi lütfen😔🤍