Merhaba 17 haftalık hamileyim vajinal kaşıntı ve akıntı yüzünden doktor fitil ve krem verdi fitili ve kremi dün gece kullandım bugun idrar yaptıktan sonra kurulayınca peçeteye nokta gibi çok küçük kan geldi tekrarladı bu bugün 2 seferdir. Peçeteyi iç dudak kısmına sürdüğümde geliyo gibi. Vajinam da kaşımaktan tahriş oldu zaten genelde su değince geliyo gibi. Sizce vajina tahrişi yüzünden mi yoksa bebeğe bi zararı mı oldu