Ezoo35 Güzel annişler biz bebiskomla 37+4 teyiz ama cocukumun kafası 2 hafta önden gidiyor 🤨 doktorumda haftaya çatı muayenesi yapacağım eğer ki engel olursa normal doğuma sana sezaryen günü veririm dedi. Hiç böyle birsey yaşayanın duyanınız oldu mu 😬
gldn065807 Ezoo35 benimde öndeydi normal dogum yaptım hemde sadece 2 dıkısım vardı ha sızın catınız musayıt olmaz orasını bilemem
Ezoo35 atlasannesiiii atlasannesiiii kafa çapı 37+1 de gittim 97.34 cm 100 olursa normal doğum riske giriyor dedi sizin ki kaç
Imaram3 Ezoo35 ya benim bebeğime 32 haftada 94 ml dedi kafası büyük dedi normal olmaz develete de gözükücem normal istiyorum bu kadar büyük olması tuhafıma gidiyor
gldn065807 Ezoo35 38+3 doğum yaptım 3 haftaya yakın öndeydi biraz koca kafalı olur dedi doktorum hiçte öyle olmadı kızımın kafası gayet normaldi
Mutluluk22 Ezoo35 canım benimkinin 4 hafta önden gidiyor, doktorumuz genetik olduğunu söyledi sağlığını etkilemezmiş. Normal doğumu zorlaştırır demişti. Yarın çatı muayenem var bakalım ne diyecek
gldn065807 Ezoo35 hayır kendi sancımngece suyum geldi ve 1 saat sancı cektım 5 dakıka dogumum oldu 2 tane dikişim var doktorum onuda atmıycaktım da yıpranma diye attım dedi yani doğumunda kolay oldu ama sen yinede doktorunu dınle yada başka doktorada sorabilirsin
gldn065807 emine_ylmz benim kızımın gıdıgı ve yanakları tam ısırmalık tombiş tombiş ya varya tam yemelik dişlerimi sıkıyorum onu sıkamadıgım için maşallah 4 aylık olduk kilo olarakta boy olarakta birazcık önden gidiyoruz ama birazcık😅
Minibaby35 Ezoo35 benimde aynı durum var. Şuan 35+2deyz kafasının boyutu 2 bucuk 3 hafta önde neredeyse. 37. Haftada kontrolümüz var doktor o zaman karar verecek. Sezaryen olma ihtimali yüksek demişti 33 teyken