Ala22 6+2 de kalp atışı duyulmayabilir. İnşallah çarşamba gittiğinde duyarsın. Duyamazsanız bile hiç ama hiç üzülme. Ben bir kaç ay önce düşük yaptım. İnan ki düşük yapmak Allah’ın bir mucizesi. Zaten sağlıksız olan embriyo, sağlıksız olacağıma hiç olmam diyip gelişmeyi sonlandırıyor. Rahmin bir güzel temizleniyor ve iki ay sonra ikinci kez gebe kalıyorsun bir de bakıyorsun aa bu kez her şey yolunda. Hatta düşük öyle bir şeymiş ki ; doktor bana demişti, kadınlar bazen hamile kalıp düşük yaptığının farkında bile olmuyor aslında çok sık olan bir şey bu demişti. Bunu sana üzülme diye anlattım ama böyle olacak diye bir şey yok 6+2 henüz erken inşallah haftaya duyarsınız ve bebeğiniz sağlıkla gelişimine devam eder.