oykumm_1233 kızlar hayat hastanesı takıpliyim, 1 hafta sonra detaylıya giricem, yakın zamanda orda detaylı yaptıran varmı acaba ekranı vıdeo çekebılıyormuyuz veya doktor cd vs felan verıyormu bebegimi kaydetmek istiyorum uzun sürdügü için ultrason
bademomm oykumm_1233 sen yanında flash bellek götürürsen ona kaydediyorlarmış canım bana öyle dedıler ama ben bidaha uğraşmadım
Aalleeyynnaa Mayıs ayında detaylı ultrason yaptırmıştım hayat Hastanesi’nde. Kayıt yapmadım açıkçası ama isterseniz sorun olacağını düşünmüyorum. CD verilmiyor 3 adet renkli ultrason fotosu verildi gayet kaliteli ve güzeldi. İlk önce tek girdim inceleme yapıldı. Son 5 dk kala eşim ve oğlum da geldi gördüler 😊 memnun kaldım ben