NilCeren Kizlar ayrıntılı ultrasona kaçıncı hafta da girdiniz ? Doktoru aradim 24-26 haftalar arasi yapalim dedi. Internette 21-22. Haftalarda yazıyor aklim karıştı.
Mavi20 NilCeren bende 21. Haftada girdim en iyi o hafta denilmişti ama bi kaç sorun gördü doktorum 25. Haftada yine girdim. Doktorunuzun dediği tarihte organlar ve özellikle beyin tam gelişim sağlarmış. Belki o yüzden öyle teklif etmiştir.