Haticeninannesiii Arkadaşlar öncelikle lütfen saçma kirici yorum yapacak olan insanlar lütfen yapmasın. Bugün kürtaj oldum, Bi annenin merakını düşünün hiç öğrenme şansım yok. Kese şeklinden cinsiyet anlayan varsa lütfen yorum yapsın.
Elibo Haticeninannesiii öncelikle geçmiş olsun ama böyle bir teorinin gerçekliliği yok ne desek yalan olur tabiri .cinsiyeti kesınleştiren netleştiren tek faktör organları olustukdan sonraki usg göruntusu
Yagmurrr98 Haticeninannesiii Geçmiş olsun Allah tekrarını yaşatmasın ama daha bebeğin bile oluşmadı belki doktorlar bile belli bı hafta veriyor net bişey demek için 🙂🙂