Verasmommm bulantı, kusma, halsizlik, sıfır enerji daha bir çok şey. Tabi yine şükür bebeğim sağlıklı Allahtan başka bi şey istemem. 3.trimesterde daha da çekeceksek madem inşallah 2.de balayı yaşarım bir an önce😁😁 size de şifa ve kolaylıklar diliyorum