Dilarac doktorum 11 en geç 12. Haftada yaptırmamı söyledi en doğru sonuç için. Çünkü 12. Haftadan sonra bebeğin kemik yapısı gelişmeye başladığı için net ve doğru bir ölçüm vermez dedi. Bu yüzden direkt 11. Haftada gidip yaptırdım çok şükür tertemiz çıktı sonucu