Krtbusraee Kizlar 2. Gebeligim 35+5 teyim 1 saattir ara ara adet ağrısına benzer bir ağrım var yarın kontrolüm varda acaba bu nedir yaşayan varmi
haklisinesracim Krtbusraee Bebek kanala baskı yapıyor benim de 33+2 de oldu bu ve 3 gün yattım hastanede çıktım sonra şimdi evde ilaç kullanıyorum.
Krtbusraee haklisinesracim geçmiş olsun neden yattinizki hastanede şimdi kaçıncı haftadasiniz ilaç neden kullaniyorsunuz
haklisinesracim Krtbusraee Kasılma ve adet ağrısı gibi şeyler vardı hastaneye gittim sancimin geldiğini söyledi doktor alttan muayene etti açıklık ve rahim ağzı yumuşaması var dedi o yüzden