Erdgnelif 31+4 haftalık hamileyim bugün kontrolde amniyon sıvı kaybı olduğunu söyledi doktorum peritenolojiye gideceğim bu durumla karşılaşan var mi önerileriniz düşünceleriniz paylaşır misiniz 😣
Krtbusraee Erdgnelif evet canım bende tam 31+4 te su azligiyla karşılaştım 1 hafta sonra düzelmişti az kalsın bebeği aliyorlardi havuç suyu ve armut suyunu tavsiye etmişti doktorum birde beslenmemi çok iyi yapmamı belki işe yarar
Erdgnelif Krtbusraee havuç suyu ayran bol su meyve suları tavsiyesini bende okudum insallah düzelir 😟