Kardelencimen ben de normal doğumla uğraşmamak için keyfi sezaryen istemiştim daha sonra bir cesaret epiduralli normal doğum planladık bu seferde bebek dönmedi 😀 yine başta planladığım gibi sezaryen oldu ama çok rahattı zaten rahat olur düşüncesi de hep vardı normal doğuma nazaran.. ama zaten çoğu kişi de senin gibi keyfi sezaryen isteyebiliyor gayet doğal..normal doğumla uğraşıp o stresi yaşamak istemiyorum diyen bir sürü kişi de var