Oznur3460 32 haftalık hamileyim bazen bir yere toplanıyor taş gbi oluyor sanki belim kopacak gbi oluyor bebegim öyle toplanınca sanki patlayacak gbi oluyorum bu kasılma mi oluyor arkadaşlar
Seyma-09 Oznur3460 bu karında sertlik gibi birşey mi dediğiniz? Benim karnım da sertlik oluyo sanki bi yerini dayıyormuş gibi bebek ama bu kasılma mı bilmiyorum
gamzosgamzos Oznur3460 evet kasılma ama duzeni cok onemli yani duzenli oluyorsa sıkıntı ama gun icerisinde ayri zamanlarda bir kac defa oluyorsa yalancı kasılma
Oznur3460 tazebiranne_hg04 kac haftalıksiniz siz haftaya tam 33 haftalık Ken kontrolüm var nts ister mi acaba Dr um öncesinde söylesem mi bu durumu
Oznur3460 Seyma-09 bende o olunca sanki yerinden çıkacak gbi oluyor bir kac saniye yada bir iki dk sürüyor o durum am nefesim kesilyi belim fln ağrıyor rahatsz edici bir durum yani
Seyma-09 Oznur3460 ben şu an 27.haftamdayım 25. Hafta da sorduğumda doktora normal büyüyo artık bebek demişti. Sizin agrılarınız da var doktora görünmekte fayda var
gamzosgamzos Oznur3460 o zaman doktorunu bilgilendir canım benimde duzenliydi kasılmaları engellesin diye ilac kullaniyordum
Pelinakcn Şu an benim alt tarafıma ağrı giriyor 31+6 dayım ama sanki bıçak saplanıyor gibi çok acıyor, belimde ya da karnımda ağrı yok. Cumartesi kontrolüm var ama endişelendim biraz
kadrfdan Oznur3460 bende 31+ 3teyim bu gün kontrolüm vardı kasılmaların olursa münasebet olmasın dedi doktorum ama kasılma nasıl bişey bende anlamıyorum açıkçası Karnımın altina doğru sancı girer gibi acıma gibi bı his oluyo arada o mu kasılmalarım yani Nst ye de 2 hafta sonra bağlanıcağımı tok gitmemi söyledi söyledi