acargolge5 kişiden kişiye değişir. ilk gebeliğimde 38. haftada 2 cm dedi 40+5 te doğdu. 2 cm açıkla 2 hafta durdum yani. 2. gebeliğimde de ben hiç alttan muayene ettirmedim. hiç rahmi uyarmadım 40+1 de geldi. sancının çoğunluğunu evde karşıladım. doktorum da o gün zaten nöbetçiydi, gittiğimde 8 cm açıklık vardı yarım saat sonra doğmuştu kızım.