Dedimolabilir Duygu_ck benimde şubata denk geliyor kizimla aybi gun olsa ne guzel olur ikisininde dogumgunu ayni gun gunum tam olursa hesaba gore belki olur diye düşünüyorum insallah 😊😊😊
muallimehanimmom5 Hamideersin sat a göre 11+5 im ama doktorum geç döllenme dedi 10+ 5 gibi kabul ediyoruz şubatın ilk haftaları gibi olur herhalde ilki sezaryen olduğu için Buda öyle olur bakalım rabbşmin izni ile sağlıklı hayırlı doğumlarımız olsun
Hayattumutt cansualisa benimde 11 Ocak gözüküyor ama muhtemelen sezeryan vs,en geç Aralık sonu olur gibi 2 ocak falan olsa güzel olurdu aslında 😂
Duygu_ck Alışverişe başlayan var mı ? Hangi bebek arabası vs fiyatı artacak şeyleri şimdiden alayım diyorum:)
Mammy123 Ben 28 haftalık gebeyim doktor doğumun 16 17 Şubat gibi gözüküyor dedi 12 haftalıklar falan hep Ocak sonu şubatın ortası yazmış nasıl oluyor anlamadım