Kızlar merhaba benim daha önce bir düşüğüm olduğu için bu gebeliğimde doktorum önlem amaçlı oksapar 4000mglık ve coraspirin başlattı ama doktorumun özel muayenesi olduğu için rapor çıkaramıyor.Başka doktorlardan rica etsem dedim 1 düşüğe rapor yazmıyorlar dedi.Bilgisi olan var mı ? Benim durumumda olupta rapor yazdırabilen ? 20 güne bir sağlık ocağına gitmek zorunda kalıyorum o zmn da kutu başına 65 tl ödüyorum. Bir de geçen sefer yanlışlıkla 1 kutu yazmış şimdi tatile gidicem o bana yetmiyecek böyle olduğunda ilaç bitmeden tekrar yazdırabiliyor muyum ? Ya da başka bir alternatifim var mı ? Çok soru sordum biliyorum ama bilenler yardımcı olabilirlerse çok sevinirim 🙏🏻