Semass maşallah allah sağlıcakla kucagınıza almayı nasip etsn insalalh. Peki siz genetiğe yolladnz mı? Ben ilkinde yollamamıstım dediğinz gibi ilkti hiç beklemediğim birseydi cok sor günler gecirdim, cok ağladm, bunda daha metanetli olacagm insallah henüz doğuma almadılar ama neden oldgunu bilmemek insanı üzüyor