35+3 haftalık hamileyim ve bugün hareketlerini hissetmedim. Dünde az hareket etti. 32 haftalıkken doğum sancılarım başlamıştı açılmam vardı ve nişanım gelmişti. Hastanede yattım çıkış yaparken azalma hissedersen veya suyun ya da kanaman gelirse acile gel dediler. Yokum yine şimdi yemek yedim acaba hareket ediyorsa ben mi hissetmiyorum?