Habis07 bende 25. Haftada olmuştum hemde çok kötüydüm canım doktora gitcez ama 5-10 dakikada bir geliyodu tuvaletim tutmam imkansızdı ertesi günü biraz düzeldim gittim doktor gebelikte ishal normla bol bol sıvı tüket uzun sürerse tekrar gel serum takarız dedi doktora gittiğimin gecesi yavaş yavaş düzeldim zaten 🤷🏼♀️