Gizemmm35 Ben gözde hastanesine gidiyordum canım. Doğumu da orda yaptım ama şuan muayene ucreti ne kadar bilmiyorum. Ben doğum sigortasi yaptırmıştım hamileyken, hastaneye bir ucret odememistim. Doktorumdan, sekretere, ameliyathane ekibinden, hasta bakıcısına kadar hepsi harika insanlar çok çok memnun kaldım. Tavsiye ederim 😊