gizemrdpl benim hiç ağrım, acım falan olmadı. Böyle şeyler bence stres yapıp kendini kasınca oluyordur. Ben sadece sonuca fokusluydum, normal doğum ihtimalim düşük görülüyordu diye hani yaparsın desin nolur diye dua ediyordum sürekli, hiç ağrı sızı hissetmedim. Bir de şunu söyleyeyim doğumdan sonra korkudan ağlayarak gittim muayeneye. Sonuçta dikişlerim var ve canım kesin ağrıyacak diye düşünüyordum. Doktor dalga geçti benimle ordan 3 kg çocuk çıktı benim 2 parmağımdan mı korkuyorsun diye. Sonuç yine ağrı olmadı😁