Kızlar selamlar herkese. Dün şeker yüklemesi yaptırmıştım daha önce açlık şekerim ölçüldüğü için direkt 50mg yüklemeden 1 saat sonrası ölçüldü ve sonuç 65 çıkmış. Bana çok az geldi, doktorumla irtibata geçtim normal dedi böyle bişey başınıza geldi mi acaba?