Buse123 13+2 haffalık hamileyim 2 gecedir uykumdan uyandıracak kadar şiddetli ağrım oluyor kasıklarımda. Genelde rahim büyümesinden kaynaklı yazıyor internette sizin başınıza böyle bir durum geldimi? Doktora soramama sebebim Kanada’da yaşıyorum ve burada her zaman doktorunuza gidemiyorsunuz(randevusuz) acile gitsem çok uzun saatler beklemem gerekiyor.. kanama vs yok. Sadece sancı oluyor çok sık
Selim_Alparslan Buse123 canım normalde bendede oluyor 14+3 üz bizde hala devam ediyor özellikle ani hareketlerde . Kanama yoksa korkma bir şey olmaz inşallah.