Gnc16 32+0'da rapor alıyorsunuz. O günden itibaren de raporlu olduğunuz için işe gitmiyorsunuz. Benim iş yerim raporun fotoğrafını mail olarak iletmemizi kabul ediyor. Siz de iş yerinize sorun, illa raporun aslını isterse sadece raporu vermeye gidersiniz.