gamzosgamzos 13dilan suyunuz fazlaysa muhakkak yaptırın benimde ilk gebeligimde suyum fazlaydı sekerim cikmisti 2 gebeligimdede yaptirdim icecegi icerken veya sonrasında bulantı bas donmesi vb birsey yasamadım
gamzosgamzos 13dilan 37+6 da dogum yaptım cok şükür bir sorun yasamadık ama seker icin diyet ve insulin kullandım
aylinpalaa 13dilan doğum yapmadım henüz 34+3üz etrafımda hiç öyle bişey duymadım görmedim yaptıranlardan