Rozalin 29 haftalıkken bebeğini kaybeden 40 çıkınca hemen bebek isteyen bir arkadaş vardı doğurdu mu acaba normalde meraklı değilim ama ona çok üzülmüştüm durumunu merak ettim bilen var mı 🙈
Eylul10 Erken doğum riskim yüksek olduğu için yemek Faslı bitmiştir benim için. Kayınvalidem gönderiyor yemeklerimizi bugün kısır yapacakmış 😂 annemde yaprak sarması göndermişti 👯♀️
Deletedmom_110 Minigim38 Dünden kele paça çorbam var Fırında patates tavuk Pirinç pilavı Cacık salata Sütlaç 🐣💞
hayallliiim Minigim38 ay aklımı kaybedecektir gece lavaboya kalktım resmen küçük sbdest gibi kan böyle varya aklım gitti Hemen gittik kalp atışı var Rabbime şükür kanama alanı gözükmüyor demişlerdi gece sabah polikinlikten ikili taramaya yolladılar kanama alanınız varmış dediler
Eylul10 Minigim38 bizim de yakın başka yere gitse kuyruk olur takip ederim 😂 yaptığı tek bana değil ya iki torununu taşıyorum 😍