Gamzecayiroglu Kızlar hastane için hediyelik yaptırdınız mı? Ben yaptırmakla yaptırmamak arasında gidip geliyorum 🤣 yaptırdıysanız neler ve hangi sitelerden ?
minik_koala_ve_annesi Gamzecayiroglu 330 tl ye 40 adet.kolonya sisesi siparisi verdim diger hafta hazir olacak
aylinpalaa Gamzecayiroglu ben magnet yaptırdım sadece yakınlara vericem eltim de çikolata yaptıracak😆
Gamzecayiroglu aylinpalaa bende sadece yakınlara vermek için yaptırmak istiyorum ama nasıl bir Şey yaptırcağımı bilmiyorum 🤣
aylinpalaa Gamzecayiroglu yani hediyelik çok fazla seçenek yok magnet anahtarlık kolonya şişesi mumluk diye gidiyor😂
princess-mom @Gamzecayiroglu Yaptırmadım ben isimli çikolata onu istemiştim onu bile yaptırmadım valla gerek yok gibi 40 mevlüdü yapıcam onda yapıcam herşeyi valla.