@Rahsansultan
Ban 32. Haftamda karar verdik isme Arya 🌸 olucak çok isme baktık hiç uyuşmadık artık hazırlık yapmam gerek diye bi arya yı ortak beğenmiştik olsun dedik artık öyle söyliyeyim
Arya koymasaydım Eliz, Lina, Duru, Nehir ve Beren isimlerini beğeniyordum bunlardan birinide koyardım eşim beğenseydi.