Merhaba hanımlar öncelikle yavrum hamileliğimde sağolsun hiç beni zorlamadı çok rahat geçirdim. Ama maalesef son haftalarımda covide yakalandım. Normal doğum yapmayı çok istiyordum. 38+5 de yani pazar günü sabah saatlerinde hafif sancılandım bekledim sonra hastaneye gittim devlet hastanesinde muane oluyordum. Neyse sancım baya arttı ama devlet hastanesi covidli olduğum için normal doğuma alamayacağını istersem sezeryana alabileceklerini söylediler. Başka hastaneyede gidecek gücüm kalmamıştı açılmamda vardı ve sancıdan yerlerde kıvranıyordum mecbur sezeryanı kabul ettim. İlk gördüm nasıl duygulandım. Evlat bambaşkaymış onu öğrendim 🥰 bir gün boyunca yanımdaydı sonra tahlillerinde sıkıntı çıktı yoğun bakıma aldılar covid testi negatif çıktı sadece enfeksiyonu vardı. Şimdi çok şükür bebeğimin durumu iyi pazartesi taburcu edecekler. Daha kokusunu bile doğru düzgün içime çekemedim bir an önce pazartesi olsunda yavrumu kucaklim istiyorum 🙏🏻🥰 Rabbim isteyen herkese hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻 bugünde covidimin bitiş günü yarın emzirmeye gideceğim çok zorlu bir süreç oldu benim için ama sonunda ona kavuşmayı bilmek herşeyi unutturuyor insana 🥰🙏🏻