Hil38 Anneler merabalar🌺 nasipse eylül de bebişimiz doğacak. Yavaştan eksikleri almaya başladık. Bez konusunda kararsızım. Hangi markayı tercih ettiniz, tavsiye verin lütfen 🥰
Princessmom Hil38 sleepy bez ve ıslak mendilde de sleepy tercih ettm. İlk çocugum da da sleepy almştım
Melikeex Hil38 sleppy bio natural aldım dogum yaptım 21 gunluk suan bı sıkıntı yasamadım pısık vs gayet memnunum 64 lusu 6 gun gıttı bıze sonra yine aldım
dilara1908 Hil38 Henüz kullanmadık ama sleepy bio natural aldık tavsiyeyle. Hepsiburada da 2. 1 tl kampanyası vardı bir ara o şeklide aldık ara ara öyle kampanyalar oluyor mutlaka takip edin 🌸