Ozlem3461 İlk dogumu sezeryan olanlar. Kaç günde toparlandınız ? Ve ilki sezeryan olup 2. De normal yapan varmı ?
Qnl Ozlem3461 1 hafta da kalkmıştım ben ama tabi eve çıktığım da yürüyüş falan yapıyordum benim canım tatlı biraz :) kendimi çok nazlarım ona rağmen 1 hafta sürmüştü