Miniktospik Zeynep00_ 1 gece kalmıştım ama gazını yapmadan zaten göndermiyor doktor o yüzden doktorunuz ve hastanenizle konuşun
NurNaz Zeynep00_ bende bir gece kaldım gaz sabaha karşı çıkmıştı hemşirelere söyledim normal de kabızlık var bende zor çıkar gaz dedim ilaç verdiler sabaha karşı çıktı seninde böyle sorunun varsa söylersin yoksa bir kaç gün kalırsın çıkarana kadar