Hanımlar dün akşam sancım var diye acile gittim açıklık var mı yok mu diye muayne etti ebe 1cm açıklık var dedi. Nst de sancım çıkmıyor ama ağrım oluyor. Eve dönerken lekelenme olabileceğini söyledi ebe geldiğimde de dediği gibi az bi kanama olmuş daha sonra pembe renkte peçeteye gelmeye başladı. Ama bu sabah afedersiniz adet olur gibi kanama oldu 4 5 peçe değiştirdim sonra tekrar pembe oldu lekelenme geldi bitti heralde dedim şimdi tekrar başladı. Bu durumda gitmem gerekiyor mu hastaneye ben bişey anlamadım bilgisi olan var mı? Şu anda kahverengi şeklinde oluyor. Kusura bakmayın biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.