2 hafta sonra rapor alabiliyorum hatta doktorum bana sormadı bile direkt rapor haftan yaklaşıyor gel raporunu vereyim dedi ben çalışacağım dediğimde kızdı ben uygun görmüyorum dedi eğer çalışabilir raporu verirsem daha da değiştiremezsin dedi ama gelin görün ki o doğuma kadarki 2 aylık süreçte her hangi bir gelir olmayacağı için çalışmam gerek ama hiç çalışacak halim de yok eşime yüklenmek istemiyorum zaten şu zamanda tek kişi çok zor tüm bunların yanında iş yerindekiler aşırı geriyor beni her gün başka bir stresle gidiyorum eve sizce ne yapmalıyım çözümü var mıdır bu durumun