Gebeliğin sadece ilk dönemlerinde smear testi yapılıyor diye biliyorum, siğiller her zaman kötü şeyler değildir dudakta çıkan uçuk diye adlandırdıklarımızda hpv aslında. Bazı tipleri var onlar zararsız olanlar çopunlukla onlara rastlanıyor zaten. Hamilelikte görülmesinin sebebi aslında bağışıklık sisteminin zayıflaması çünkü hpv vücuda giriyor bir yerlerde sinsice yıllarca bekleyebiliyor ve bağışıklık düşünce çıkıyor. İçinizi ferah tutun doktorunuzu dinleyin, doğumda yaktırabiliyorsanız süper olur en azından uyuşukken hissetmezsiniz hemde çocuk doğunca bir süre hastaneye bu işlem için vakit ayıracağınızı sanmıyorum. Benim bi tanıdığım safra kesesini aldırırken yaktırmıştı 😁😁 Ariyetten eşinize bulaşma ihtimali çok yüksek bilginiz olsun 🌸🌸