atlasannesiiii Doktorum çocuğun kafası biraz büyük o yüzden normal taraftarı değilim dedi. Böyle diyip normal doğum olan var mı bir doktorun bunu demesi insanı çok fena tereddütle bırakıyor 🥴🥴