Kızlar salı günü sezaryen doğum yaptım. Şu an sütüm kolostrum şeklinde geliyor az az. Bugün çok ağladı diye çocuk doktoruna götürdük gazı mı var başka biöşey mi diye. Doktor daha çok küçük gazı olmaz dedi. Ama ateşi yüksek dedi o an 39 çıktı. Aç olduğu için yüksek büyük ihtimalle dedi hemen mama vermeye başladık. Şimdi düştü biraz ateşi. Size soracağım şey şu her emzirmeden sonra mama ver dedi doktor ben memeye şırınga ile damlatıp veriyorum doğru mu yapıyorum? Birde göğsüm emzirmeme rağmen çok sertleşti ne yapmam gerekir