Merhaba güzel anneler. Ben küçükken 1.5 yaşında falan kalça çıkığı ameliyatı oldum. Şuan bile bebeğimi karnımda taşırken ekstra sıkıntılar çekiyorum. Sizce normal doğuma engel mi bu ameliyat etrafından ve bi kaç doktordan sezeryan olursun lafını duydum başından böyle bi olay geçen var mı daha 20 haftalığız ama ameliyat olduğum bacağım şişiyor sürekli ve bazen bacağım uyuşuyor hareket edemiyorum. Bilginiz tecrübeniz varsa benimle paylaşır mısınız acaba 😕