Benim en son 7.haftada bi kanamam olmustu hastaneye gittim ultrasonda kalp atisini duydum rahatladim,bide iki doz progestan igne yaptirmistim sonra da hep yattim dinlendim.Ama ilerleyen haftalarda da oluyo kanamalar,sadece yerlesme kanamasi olmuyo,her zaman doktora gorunmekte fayda var.