Busraugr Henüz 4 haftalık daha kandan takip aşamasındayız ama sanki sürekli adet olacakmışım gibi karın ağrısı yaşıyorum normal mı 😞
Elfnr Busraugr cok normal bu yerlesme ve kese olusurken rahimde buyuyor ve rahime bagli baglar geriliyor buda agriya neden oluyor canim bendede olmustu ve ara ara oluyor
CansuCaTurkmen Karın ağrısı yaşamadım da kasık ağrılarım 3.haftadan 8.haftaya kadar devam etti sol kasığım ayağımın üzerine bastığım an ağrımaya başlıyordu. Normal diye biliyorum.
Busraugr CansuCaTurkmen kasık ağrısı ama öyle batma gibi değil adet olacağımız zaman olur ya böyle çizgi çizgi gibi bi ağır tarif de edemedim 😂
Aras Busraugr ben o çizgi çizgiyi gayet iyi anladım😂 bende de acayip kasık ağrısı oluyordu bazen ağrıdan yok yok ben hamile değilim adet olacam diyordum 😂
Yildiztas Benim de öyle canım doktor kanaman yoksa normal dedi. Su içiyorum ben de uzanıyorum uzanabildiğim kadarıyla😐