Kızlar doktora her gidişimde kalbim hızlanıyor elim ayağım dolanıyor kuş kalpli biriyim heyecanlı da yapım var bunun önüne geçmem gerekiyor normal doğum düşündüğüm icin şunu yap veya böyle yap dediğiniz birşey var mı? Önerilere açığım. Bugün nst ye girdim o an heyecanlanıyorum sonra düzeliyor ama bu da beni yoruyor