Bu gün şeker yüklemesi verdim. Koldan kan alınarak yapıldı ve idrar tahlili verdim. Sonuçlar ⅘ saat içinde çıkar dendi. Ama benim memleket gitmem lazım yarın 15 gün yokum. E nabiza düşer mi ordan görümcem doktor baktirsam sıkıntı olur mu. Yada bir sonraki muayenede sorsam mi? Şekerle ilgili pek bir sıkıntı cikicagini sanmıyorum ama