Daha 6 haftalık iki gün sonra kalp atışı için gideceğim ama daha sigarayı bırakamadım iki de düşüğüm var çok korkuyorum bişey çak.diye.ama sigarayida senelerdir içiyorum ve bı turlu bırakmıyorum aranızda bırakabilen varmı nasıl bı yol izlemliyim bilemiyorum 😕