Kızlar merhaba 12 haftalık gebeyim bugün ikili tarama testim falan yapıldı gayet iyiydi şükür. Sonra cinsiyete bakar mısınız dedik doktorumuza bi tahminde bulunabilirim belki bakalım dedi bizim bebiş hemen açtı bacakları hemde birkaç defa açtı doktor baya inceledi ve büyük olasılık kız diyebilirim dedi üstüne basa basa yüksek olasılık kız falan dedi hatta dönüşte eşime çok şanslısın kız babası olmak şans falan dedi emin oldum gibi bende gördüm çünkü ilk çocuğum erkek baya farklı bu :)
Bu şekilde olup yanılanlar var mı ya hep minik bir yanım ya yanılırsa diyor siz kaçıncı haftada öğrendiniz kızçeleri 😇