Dududogan Canım benimde bir kürtajım oldu 3 ay sonra hamile kaldım şuan 15 hafta 2 günlük yarın cinsiyet için gidicez. Hiç bir sorunum olmadı şimdiye kadar sadece başlarda biraz korktum ilişkiye girmedim sonra doktor gidebilirsin dedi ondan da sakınmadım çok şükür iyi gidiyor Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin