Dilarac
DAha çok gençsiniz hem anneliğinde çok başındasınız. Biraz rahat olun. Tedbirinizi alın mutlaka ama olacağada engel olamayız. Hamilelik anneliğin en hafif zamanı. Sonrası daha çok macera barındırıyor. Sakin sakin hamileliğinizi geçirin bolca dinlenin stres yapmayın. Bir şey olursa burda yine herkes yardımcı olur.