08semaaa
Down sendromlu demezler. Down sendromu ihtimali var derler. Ki ikili testler 1milyonda 1 bile olsa olabilecek ihtimalden bahseder. İhtimal testidir ve ona göre ileri tetkikler yapılır.
Ben yaptırmadım sende yaptırma demek o bebeğin günahına girmekten başka bir şey değil. Ya o bebekte trizomi 13-18 varsa ne olacak?
Teknoloji elimizde bu kadar varken neden inatlaşılır hiç anlamıyorum. Bugün açılan postlara bakarsanız ileri haftalarda doktorlar bile kabul etmiyor bu testleri yaptırmayanları. Lütfen testlerinizi yaptırın. Allah akıl fikir vermiş insanlara kullansınlar diye.